پنل پیامکی ، سامانه ارسال پیامک (SMS) ، سامانه پیامکی تارتن اس ام اس
  • ورود / ثبت نام
    • صفحه اصلی
    • پنل های کاربری
    • امکانات و کاربردها
    • خدمات
      • نمایندگی پیامک
      • خرید شماره اختصاصی
      • ارسال پیامک انبوه
      • پیام صوتی
      • کسب درآمد
      • خدماتی کردن خطوط اختصاصی
    • توسعه دهندگان
      • وب سرویس
      • افزونه ها
    • دانشنامه
      • مقالات آموزشی
      • نمونه پیامک
      • فیلمهای آموزشی
      • قوانین و مقررات
      • سئوالات متداول
    • پیغوم
      • درباره ما
      • تماس با ما
    پنل پیامکی ، سامانه ارسال پیامک (SMS) ، سامانه پیامکی تارتن اس ام اس
    • صفحه اصلی
    • پنل های کاربری
    • امکانات و کاربردها
    • خدمات
      • نمایندگی پیامک
      • خرید شماره اختصاصی
      • ارسال پیامک انبوه
      • پیام صوتی
      • کسب درآمد
      • خدماتی کردن خطوط اختصاصی
    • توسعه دهندگان
      • وب سرویس
      • افزونه ها
    • دانشنامه
      • مقالات آموزشی
      • نمونه پیامک
      • فیلمهای آموزشی
      • قوانین و مقررات
      • سئوالات متداول
    • پیغوم
      • درباره ما
      • تماس با ما

    مقالات

    جدیدترین مقالات

    {"title":"\u0647\u0645\u0647","number":"10","multi_cats":{"news":"1","%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9%db%8c":"1","%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af":"1","%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9":"1"},"ignore_sticky_posts":"1","meta":{"meta_date":"1","meta_view":"1"},"pager":"1","arrows":"1","arrow_layout":{"location":"slider-3","layout":"fixed","size":"hover"},"arrow_color":{"background":"#e5e7e9"},"auto":"1","speed":"2000","pause":"10000","layout":"grid","column":"4","image_size":"full","padding":{"top":"20","right":"20","bottom":"20","left":"20","unit":"px"},"title_box_type":"main-tabs","title_box_all":"\u0647\u0645\u0647","tablet_padding":{"unit":"px"},"mobile_padding":{"unit":"px"},"post_type":"post","action":"reza_post_grid_main","post_status":"publish","cats":"news, %d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9%db%8c, %d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af, %d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9"}
    ۱۰ استراتژی طلایی برای بازگرداندن مشتریان در سال ۲۰۲۵

    ۱۰ استراتژی طلایی برای بازگرداندن مشتریان در سال ۲۰۲۵

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۳ بازدید
    چگونه بازاریابی پیامکی می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند؟

    چگونه بازاریابی پیامکی می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند؟

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۳ بازدید
    تأثیر بازاریابی پیامکی بر روی مشتری‌مداری و وفاداری مشتریان

    تأثیر بازاریابی پیامکی بر روی مشتری‌مداری و وفاداری مشتریان

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۴ بازدید
    بازاریابی پیامکی در برابر بازاریابی ایمیل: کدام یک اثربخش‌تر است؟

    بازاریابی پیامکی در برابر بازاریابی ایمیل: کدام یک اثربخش‌تر است؟

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۷ بازدید
    چگونگی استفاده از پیامک‌ها برای بهبود فروش در مناسبت‌های خاص

    چگونگی استفاده از پیامک‌ها برای بهبود فروش در مناسبت‌های خاص

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۴ بازدید
    استراتژی‌های پیشرفته در بازاریابی پیامکی: سگمنتیشن و خودکارسازی

    استراتژی‌های پیشرفته در بازاریابی پیامکی: سگمنتیشن و خودکارسازی

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۲۹۶ بازدید
    راهنمای جامع بازاریابی پیامکی: از ابتدا تا اجرا

    راهنمای جامع بازاریابی پیامکی: از ابتدا تا اجرا

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۸ بازدید

    ۵ تکه، از کف خیابانهای کامپتون، که شما را به انجام یک را دو برابر

    • آذر ۲۵, ۱۳۹۵
    • ۱۴۰ بازدید

    ۵ تکه، از کف خیابانهای کامپتون، که شما را به انجام یک را دو برابر

    • آذر ۲۵, ۱۳۹۵
    • ۱۲۷ بازدید

    موبایل برآزمایش جاده هایی که اتومبیل های الکتریکی هستند

    • آذر ۲۵, ۱۳۹۵
    • ۱۰۰ بازدید
    {"speed":"2000","pause":"10000","between":"0","pager":true,"timer":false,"controls":true,"auto":true,"item":4,"slideMove":1,"loop":false,"rtl":true,"slideMargin":0}

    مقالات پیغوم - بازاریابی پیامکی

    {"title":"\u0645\u0642\u0627\u0644\u0627\u062a \u067e\u06cc\u063a\u0648\u0645 - \u0628\u0627\u0632\u0627\u0631\u06cc\u0627\u0628\u06cc \u067e\u06cc\u0627\u0645\u06a9\u06cc","number":"40","multi_cats":{"%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9%db%8c":"1"},"ignore_sticky_posts":"1","excerpt":"1","excerpt_limit":"150","meta":{"meta_date":"1","meta_view":"1"},"hover_post_icon":"hide","readmore":"1","layout":"grid","list_layout":"list_1","grid_layout":"grid_4","featured_layout":"featured_3","image_size":"full","image_size_2":"full","box_layout":"boxed-item","padding":{"top":"20","right":"20","bottom":"20","left":"20","unit":"px"},"title_box_type":"main-center","title_box_all":"\u0647\u0645\u0647","title_box_style":"style-5","title_box_border_color":"#e5e7e9","background_color":"#eeeeee","title_color":{"link":"#888888","hover":"#444444"},"excerpt_color":"#bbbbbb","meta_color":"#bbbbbb","border_color":"#444444","box_border_color":"#eeeeee","radius":"10px","title_box_main_typo":{"font_size":"18","font_weight":"bold"},"title_box_tab_typo":{"font_size":"16","font_weight":"bold"},"post_title_typo":{"font_size":"16","font_weight":"bold"},"excerpt_typo":{"font_size":"14","font_weight":"bold"},"meta_typo":{"font_size":"14","font_weight":"bold"},"tablet_padding":{"unit":"px"},"mobile_padding":{"unit":"px"},"post_type":"post","action":"reza_post_grid","post_status":"publish","cats":"%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9%db%8c"}
    چگونه بازاریابی پیامکی می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند؟

    چگونه بازاریابی پیامکی می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند؟

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۳ بازدید
    ادامه مطلب
    تأثیر بازاریابی پیامکی بر روی مشتری‌مداری و وفاداری مشتریان

    تأثیر بازاریابی پیامکی بر روی مشتری‌مداری و وفاداری مشتریان

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۴ بازدید
    ادامه مطلب
    بازاریابی پیامکی در برابر بازاریابی ایمیل: کدام یک اثربخش‌تر است؟

    بازاریابی پیامکی در برابر بازاریابی ایمیل: کدام یک اثربخش‌تر است؟

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۷ بازدید
    ادامه مطلب
    چگونگی استفاده از پیامک‌ها برای بهبود فروش در مناسبت‌های خاص

    چگونگی استفاده از پیامک‌ها برای بهبود فروش در مناسبت‌های خاص

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۴ بازدید
    ادامه مطلب
    استراتژی‌های پیشرفته در بازاریابی پیامکی: سگمنتیشن و خودکارسازی

    استراتژی‌های پیشرفته در بازاریابی پیامکی: سگمنتیشن و خودکارسازی

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۲۹۶ بازدید
    ادامه مطلب
    راهنمای جامع بازاریابی پیامکی: از ابتدا تا اجرا

    راهنمای جامع بازاریابی پیامکی: از ابتدا تا اجرا

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۸ بازدید
    ادامه مطلب

    مقالات پیغوم - دیجیتال مارکتینگ

    {"title":"\u0645\u0642\u0627\u0644\u0627\u062a \u067e\u06cc\u063a\u0648\u0645 - \u062f\u06cc\u062c\u06cc\u062a\u0627\u0644 \u0645\u0627\u0631\u06a9\u062a\u06cc\u0646\u06af","number":"40","multi_cats":{"%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af":"1"},"ignore_sticky_posts":"1","excerpt":"1","excerpt_limit":"150","meta":{"meta_date":"1","meta_view":"1"},"hover_post_icon":"hide","readmore":"1","layout":"grid","list_layout":"list_1","grid_layout":"grid_4","featured_layout":"featured_3","image_size":"full","image_size_2":"full","alignment":"center","box_layout":"boxed-item","padding":{"top":"20","right":"20","bottom":"20","left":"20","unit":"px"},"title_box_type":"main-center","title_box_all":"\u0647\u0645\u0647","title_box_style":"style-5","title_box_active_color":{"text":"#ffffff"},"title_box_border_color":"#e5e7e9","title_box_radius":"5px","background_color":"#eeeeee","title_color":{"link":"#888888","hover":"#444444"},"excerpt_color":"#bbbbbb","meta_color":"#bbbbbb","border_color":"#bbbbbb","box_border_color":"#eeeeee","radius":"10px","title_box_main_typo":{"font_size":"18","font_weight":"bold"},"title_box_tab_typo":{"font_size":"16","font_weight":"bold"},"post_title_typo":{"font_size":"16","font_weight":"bold"},"excerpt_typo":{"font_size":"14","font_weight":"bold"},"meta_typo":{"font_size":"14","font_weight":"bold"},"tablet_padding":{"unit":"px"},"mobile_padding":{"unit":"px"},"post_type":"post","action":"reza_post_grid","post_status":"publish","cats":"%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af"}
    ۱۰ استراتژی طلایی برای بازگرداندن مشتریان در سال ۲۰۲۵

    ۱۰ استراتژی طلایی برای بازگرداندن مشتریان در سال ۲۰۲۵

    • دی ۸, ۱۴۰۳
    • ۳۰۳ بازدید
    ادامه مطلب

    ارتباط با ما

  • آدرس : مازندران، ساری، خیابان ۱۸ دی، کوچه شهید دوامی، ساختمان خزرتارتن کدپستی ۴۸۱۷۶۳۹۵۴۴

  • تلفن : ۱۸۰۰۰ ۳۴۰ ۰۱۱

  • ایمیل : peighoom@khazartartan.ir

  • ساعت کاری : شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸٫۳۰ الی ۱۷ و پنج شنبه‌ها از ساعت ۸٫۳۰ الی ۱۴

  • لینک‌های اصلی

  • امکانات و کاربردها

  • پنل‌های کاربری

  • خدمات

  • نمایندگی پیامک

  • خرید شماره اختصاصی

  • کسب درآمد

  • خدماتی کردن خطوط اختصاصی

  • دانشنامه

  • مقالات آموزشی

  • نمونه پیامک

  • فیلم‌های آموزشی

  • قوانین و مقررات

  • سوالات متداول

  • پیغوم

  • درباره ما

  • تماس با ما

  • کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به شرکت خزرتارتن شمال می‌باشد. هرگونه کپی‌برداری از محتوای وب‌سایت بدون ذکر منبع ممنوع بوده و مشمول پیگرد قانونی خواهد شد.

    #